Bravo!

Har egnat hela min dag efter skolan att vara med Isabella. En underbar vän som alltid har humöret på topp och kan inte vara något mindre än, snäll. Vi gick en sväng till Berga Centrum och åt glass i värmen. Det var ovanligt varmt ute. Från gårdagens regnväder till dagens solvärme.
Fick en härlig känsla av sommar idag. Det var verkligen på tiden det! Usch, herregud jag känner mig som en tant nu som har inget mer att prata om än just vädret.

Nu ska jag tillbringa resten av kvällen åt att plugga engelska. Dagens läxa är "personliga pronomen", väldigt lärorikt! Visst ska man vara en duktig tjej ibland, eller rättare sagt alltid! Bravo Romina, nu kör vi!







 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0