Mellanmål

Idag har jag vart på simhallen med klassen. Vi skulle simma 25 minuter och efter fick vi köra några övningar. Det var länge sen jag besökte simhallen. Brukade vara där alla helger när jag var yngre. Tyckte det var det roligaste stället som fanns. Det var skönt och bada. Efter det cyklade jag tillbaka och efter några timmars lektioner avsluades dagen med att jag även snubblade med cykeln när jag var på väg hem efter skolan. Typiskt!

Just nu slappar jag framför datorn. Kollar igenom Nathalie Schutermans nya klädkollektionen samtidigt som jag äter mig min egna smamskiga mellanmål nämligen vaniljyoghurt med färska björnbär.
Vi hörs senare!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0