Nästa stopp Göteborg!

Nu har jag bestämt mig denna lov blir det ett tjohej i staden Göteborg. Fast det är ju inte staden jag ska hälsa på utan min syster, Armina! Har ledigt nu en vecka från skolan eftersom det är sportlov, under denna veckan ska man förmodligen sporta! Kanske borde jag därför cykla till göteborg? Men det jag gör är att jag istället använder mig av våra käraste kollektivtrafik nämligen en resa med SJ! Som ni vet står den högst på topp, troligen har den aldrig vart med om några förseningar! Står och väntar på tåget som är en kvart försenat... Puss så länge!





Kommentarer
Postat av: Elleeeen

Hihi, cykla till göteborg!:P ^-^:D

Svar: Din Fiende ! <3<3
Romina - mitt liv i ord-

2012-03-02 @ 23:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0