Prickigt

Har inte vart så trött som jag har vart dessa dagar på länge. Känner att jag bara saknar sol, sommar och värme! Längtar bara till sommarlovet, då jag iår kommer troligen att åka till Iran. Har saknat mina små gulliga kusiner och min underbara släkt jätte mycket!
Men innan dess är det en massa som måste fixas. Det är en hel del i skolan och andra förberedelser. Hann inte ens blogga imorse, gick upp sent så det blev inget blogginlägg. Men jag hoppas allt är bra med er iallafall. Dagens outfit har varit min älskade prickiga skjorta från H&M som jag verkligen älskar. Tycker det är snyggt med prickigt, väldigt trendigt just nu!

Har pluggat för länge hela dagen och nu och ska tillbringa resten av min onsdags eftermiddag med mina vänner. 
Ska dra ut en sväng med dem!
Vi hörs!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0