Helgen min!

Har haft en underbar skön och avslappnad helg. Ni har väl märkt att jag inte har bloggat. Det har vart för att jag har haft en full planerad helg så jag har inte hunnit blogga. Jag ska lägga upp några bilder från min helg.
I Fredags var jag på disco med klasskompisarna.

Lördagen gick åt shopping med mamma med nya inredningsprylar till mitt rum. På kvällen hade jag och min syster Tacomys med film & Körslaget. 
 













Soliga Söndagen gick åt en kort promenad, städning samt en massa kläder som jag har tvättat. Jag åkte även inlineas i solen med min kompis, Linnea.
Jag förberedde mig hela denna söndag inför min nya vecka, men gissa vad som hände mig när jag vaknade imorse! Jo, jag hade feber och fruktansvärt ont i halsen min, typiskt!
 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0