Höst skor

Tjena

 

Idag så när jag var på väg hem efter skolan så började jag tänka på vilket inlägg jag ska lägga in på blogg och efter svårt tänkande så kom jag på skor .Och varför jag tänkte på skor var för att det blir svår nu att hitta ett par perfekt skor som man ska har till vinter eller nu till hösten. Men nu i butikerna börja höst /vinter skorna komma in. Självklar är det roligt att kolla men alla skor är bara svart eller bruna med kedja på eller nitar på . Det blir lite tråkigt att alla går runt i det både unga och gamla. Men jag köpte jag mig ett par DR .Martin boots . Den är otroligt söta. Modellen är Ann röda ( Blanka). Blev lite om växtlig .






Kommentarer
Postat av: Anonym

I miss those days

2011-09-18 @ 11:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0