Torsdag

Hej alla läsare!
Bloggar väldigt sent men jag har haft fullt upp idag. Som sagt är jag ledig nu två dagar från skolan efter som jag studiedag. Visst är det skönt med studiedagar. Tycker att vi ska ha det oftare faktiskt!
Idag mötte jag upp min syster på hennes jobb, vi tog en runda i stan. Eftersom jag och hon är fikagalna människor, visste vi redan efter första halvtimmen vad vi skulle göra.

Men duktiga nog var vi efter det. Vi gick hela vägen till min farfar som bor nära mig. Tog en fika där med innan vi återvände hem. Då var klockan redan sju! Herregud, jag tror att vi kan gå runt på stan och umgås med varandra en evighet och aldrig tröttna på det. Det är klart jag aldrig tröttnar på henne, älskar henne obeskrivligt mycket. Nu ska vi ha tjejkväll jag och hon!
Kram på er så länge!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0