Stockholm



NK (Hippi) Ja jag var i NK . Tog denna bilden vid dörren innan man går in.



Blev över lycklig när jag såg Chanel trodde först att det var Chanel äffären. Men det



Tog en titt i Harmes . JAg var så glad att få se dessa äffärer det är så att jag kommer från en liten stad så jag har  inte fått träffa dessa underbara saker . MEn jag har bara sätt detta i Internet


Murberry har ottroligt snygga väskor.


Vi tog ochså en fika mitt imot Murberry . !


På väg hem ått var så trött efter allt shoppande med stovletter . Det kändes som min fötter var medövda hemma.

DAG 2


Tog en lyxshek på MAX : BILDEN MED GULIGA MITRA!!!



på kvällen top vi en fika på Wayne´s Coffe

PÅ DAG TVÅ BLEV DET INTE SÅ MYCKET BILDER MEN misspersian.blogg.se har lite mer bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0