Ordning & reda!

Hallo! Trots att söndagar kan vara den långtråkigaste dagen i veckan är den samtidigt den mest behövda dagen i veckan. Hur ska man annars kunna ta igen sig utan att ha en dag bara för sig själv. Idag har jag börjat med att storstäda mitt rum, rensa kländer, köpa nya gardiner och sortera mina smycken. Självklart går det segt och kan tänkas vara långtråkigt men det ger resultat och visst kan det vara skönt med lite ordning och reda.
Jag och familjen åkte en sväng till IKEA snabbt under eftermiddagen. Tog en snabb god fika tillsammans och vandrade vidare runt i affären och plockade på oss en massa ljus och vackra blomväxter!

Nu ska jag hjälpa min underbara syster med söndagsmiddagen som blir en klassiker, kyckling med ris! Mums på den ni, är vrålhungrig!

Ha en fortsatt trevlig kväll alla underbara läsare
Kram!














Kommentarer
Postat av: carin ♥

vill ha dina nagellack asså! avundsjuk

2011-03-14 @ 15:18:32
URL: http://carinofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0