En dröm...
























































  
Vilken dag! Sitter framför Tv:en i mitt rum och kollar på "keeping up with the Kardashians" programmet som jag bara älskar! Kim är ju en ljuvligt vacker kvinna som man bara inte kan sluta att berömma! Äter mig ett mumsigt mellanmål, pumpafröns macka med ost och paprika med citronte och mjölk som är min favorit! Jag ska sitta vid mitt skrivbord en lång stund under eftermiddagen och skissa kläder, vilket är mitt nya intresse! Tänk vad kul det skulle vara att jobba som designer i framtiden. Det kan jag tänka mig är många tjejers drömmar...
Nu ska jag jag fortsätta drömma och hoppas att jag hinner gå ut på en lång promenad innan det blir mörkt och kallt ute.

Vi hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0