Äntligen Fredag!

God eftermiddag!
Kom hem nyss från skolan, helt död! Jag bara älskar fredagar, finns ingen bättre veckodag. Än så länge har min dag vart fantastiskt. Jag var tidigt uppe och drog mig iväg till skolan. Där jag har spenderat 6 h åt att bara skratta! Hade som vanligt en effetiv dag i skolan där vi i min underbara klass bara åt muffins, godis och en mängd kakor samtidigt som vi drog på tiden med film!

Just nu ligger jag och myser i soffan med solsken i ögonen. Jag äter en mängd goda frukter kollar serien, Jims värld! Som jag innerligt rekomenderar till dem som har svårt att skratta!




Resten av har jag inte planerat något än men vi får se vad som hittas på!
Chingeling på er så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0