Mitt intresse

Hej( Jag vet inte hur jag ska börja detta inlägget men iallafall så vill jag säga eller skriva om mitt intresse.

Mitt intresse som jag brinner för är självklart mode har alltid gillat mode . Det började när jag fick min första dator . Jag var inte som alla andra fem-åringar som gick in på t.ex. Spela.se mm. Utan vad jag alltid gjorde det var att jag bara kollade på kläder . Varje dag jag kommer hem så vad det bara kläder på dator . På den tiden så viste jag inte om större sajter som net-a-porten. Utan jag var bara inne på var Hm.se Nelly.se Elle.se mm. Och efter det så började det. Jag mixade min kläder . Jag ritade kläder i en bok som heter Top model. Var inne på mode bloggar . Jag blandade stilar hitta lite inspertion ( Vet inte om det stavas så) från tidningar. Men ett exempel om ett barn gillar hästar kan man gå rida i en ridskolan . Om ett barn också gillar t.ex. att simma kan det gå på simskolan . Men tänk dig att ett barn gillar mode . Det finns ju inte något modehus som ett barn kan gå ditt för sitt intresse. Men iallfal så ville jag bara säga detta till er som läser min blogg så ni kan få vet lite om mig . Och min blogg



En av min favvo outfit som jag har mixat ihop


DEt är min bästa

Denna boken var det jag ritade elelr ritar kläder,Skor,väskor


Kommentarer
Postat av: denja

vem kan den coola tjejen vara då? :D <3 haha

2011-02-19 @ 19:29:21
URL: http://debattdenja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0