Hallå där!


Hej

Förlåt att jag inte ha bloggat på idag . Men min dator hade inte något internet idag men jag fick tillbacka det nyss. Men i allafal så sa jag in något av mina inlägg att jag skulle visa vad jag har köpt . Men min kamera har inget batteri . Men nu så ska jag kollar på film. Jag har varit trött hela dag . Var också ute och sprang i typ 48 minuter Kommer visa riktiga bilder senare. Jag älska dessa skor. Färgen bara sticker ut . Det blir nog skit snyggt med en svart kläninng eller vit . NU förr tiden börjar jag gilla färger som sticker ut som tex gult rött orange .





Kommentarer
Postat av: yasmine modell fru och mamma

klart jag gör allt bra med dig? kram

2011-02-22 @ 17:57:06
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0