Sunday morning

God morgon alla senvaknade läsare!
Har ni märkt så typiskt det är när det är helg, man går upp tidigare än man behöver. Men de dagar man ska gå till skolan vill man sova hur länge som helst.
Nu ska jag iallafall vräka i mig mycket frukost. Frukosten är viktig den och god. Jag älskar att sitta och äta frukost i lugn och ro i många timmar.
Ute är fortfarande vädret "kaos"! Det är molningt och det regnar smått. Ingen människa syns till ute. Alla drapperier är fortfarande nerdragna och ingen vill gå upp. Jag tycker faktiskt om söndagar ibland. Men inte när det regnar. Då blir den ingen vilodag utan dödensdag! Man kan lika gärna gå och dö, så trist blir det.
Men nu ska jag göra denna tråkiga dag till rolig. Det kommer den säkert bli också. Säg mig någon dag jag kan sitta och deppa, never!
Nu ska jag kila iväg innan mitt te på köksbordet börjar kallna.
Chingeling på er så länge!






Kommentarer
Postat av: Saeid

Hej älskade Romina!

Det är Saeid som har kollat din blogg. Esi visade mig din sida då vi var hos Kurre. När jag kom hem så kollade jag runt. Det var en upplevelse att se din hemsida. Jag är mäkta imponerad! Alla dessa modebilder och ditt sätt att uttrycka dig, wow!!!

Jag hoppas att du fortsätter med ditt skapande.

Slå inte av takten utan fortsätt bara.

Många kramar från Saeid. Hälsa familjen så gott :-)

2011-04-07 @ 22:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0