Skin Naturals

Jag har fått frågan om vilken dagkräm jag använder och om vilken brunkräm jag använder mig av!
Ingen brunkräm använder jag mig av. Känner att jag inte har någon användning för den heller, jag är nog tjejen som är brun utan sol!
Min dagliga ansiktskräm och rengöringsmjölk är, Garnier. Visst kan det låta konstigt med mjölk i det sammanhanget, men så heter den!
Jag använder just den för jag tycker den passar mig bra. Jag har nämligen en väldigt torr och känslig hud så denna krämen passar mig perfekt. Krämen tillför huden fukt i 24 timmar, vårdar den och gör den sammetlen. Testa den du med!
Jag tycker det är jätte kul när ni ställer frågor. Om ni har några frågor är det bara att fråga på!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0