Min fredag

Ja, jag är väl ärlig och erkänner att jag skäms lite. Jag bloggade nämligen inget igår. Men jag lovar att det nu under helgen kommer bli en del blogg inlägg.
Idag var jag på simhallen och simmade med klassen. Jag älskar att simma men just att packa med sig att och cykla dit tar evigheter. Typiskt att man efter att ha skrivit sig en lista på det man ska ta med sig glömmer något som man kommer på när det är försent. Men när man väl är där vill man inte gå upp från vattnet.

Jag var jätte trött när jag kom hem. Det känndes som om jag skulle kunnat gå och lägga mig direkt under eftermiddagen. Så trött var jag!
Men så blev det inte, när jag kom hem var det bara att byta om och fixa mig till discot i skolan, som jag gick på. Vi hade jätte kul vi i gänget. Dansade en hel del denna fredagskväll. Här får ni se  en bild på mig innan jag skulle åka till discot.
Nääämen nu ska jag sova, är dödstrött, men vi hörs mer imorgon! God natt! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0