Fredag!

Äntligen Fredag! Dagens datum är ju traditionellt för vissa då man blir lurade nämligen 1 April! Så akta er alla därute. Själv blir jag lurad jämt så denna dag är inte så speciell för min del. Den senaste gången var för några minuter sen när jag kom hem och sen imorse inte märkt att det är fredag idag.

Jag tror till och med vädret driver med oss idag. Som den även gör alla andra dagar om året!
Ikväll har jag och min syster planerat att laga mat tillsammans. Det blir kyckling men om den är en guldfågel, kronfågel eller kungsfågel har vi inte planerat än.


"På torsdag blir det action och på lördag blir det fest,
på fredag är ändå den dagen som känns bäst.
Ge mig då kyckling det gillar jag mest.
Kyckling på fredag, det ända jag vill ha.
Kyckling på fredag då mår man riktigt bra.
Jag vill ha Fredag idag!" 


Ha en trevlig eftermiddag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0